Informatiesessies over dagelijkse bankzaken en veilig bankieren

Niet iedereen vindt bankieren eenvoudig. Contact gaat steeds vaker online, het taalgebruik is niet altijd even simpel en de ontwikkelingen op het gebied van bankzaken gaan snel. Voor sommige mensen té snel. Herkent u dit? Voor uzelf, of voor iemand in uw omgeving? Dan is het goed te weten dat er hulp is, bijvoorbeeld tijdens interessante en gratis te volgen informatiesessies!

ABN AMRO zet zich, samen met belangenorganisaties zoals ANBO-PCOB, op allerlei manieren in klanten en ‘helpers’ te ondersteunen.

Bankieren op een manier die bij u past
Ook voor klanten die minder vertrouwd zijn met digitale ontwikkelingen biedt ABN AMRO de mogelijkheid om bankzaken zelfstandig te regelen. Er kan bijvoorbeeld nog steeds gebruik gemaakt worden van overschrijvingsformulieren en het ontvangen van papieren bankafschriften is ook nog altijd mogelijk.

Speciaal voor ABN AMRO-klanten die hulp kunnen gebruiken bij het regelen van hun bankzaken heeft ABN AMRO een afdeling met tweehonderd ‘Hulp bij Bankzaken Adviseurs’. Deze adviseurs zijn telefonisch bereikbaar via de Hulp bij Bankzaken Lijn 088-2262612 (zonder keuzemenu), maar ook via beeldbankieren, op kantoor of zelfs bij de klant thuis.

We merken dat deze speciale dienstverlening vaak onopgemerkt blijft. Daarom organiseren we samen met ABN AMRO een online sessie om klanten óf ‘helpers’ te informeren. Deze informatiesessie biedt waardevolle inzichten en praktische tips om het bankieren eenvoudiger en veiliger te maken. Zo zorgen we er samen voor dat het doen van dagelijkse bankzaken voor iedereen toegankelijk blijft.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Veilig bankieren: leer hoe u uw bankzaken veilig kunt regelen.
  • Zelfstandig dagelijkse bankzaken regelen: wat is er mogelijk?
  • Bankieren met een app: waarom is het handig en hoe werkt het precies?
  • Hulp bij bankzaken: welke hulpmiddelen zijn beschikbaar? En wat als u er zelf even niet uitkomt.
  • Ondersteuning voor naasten en mantelzorgers: hoe kunt u helpen bij hun dagelijkse bankzaken? Informatie over o.a. machtigen en het aanvragen van brochures en informatiekaartjes.

 Details van de sessie:

  • Duur: ongeveer 45 minuten
  • Toegang: gratis en toegankelijk voor iedereen, ook als u geen klant bent van ABN AMRO

Wij nodigen u van harte uit voor deze informatiesessie, waarin u uw kennis kunt vergroten over de mogelijkheden op het gebied van Dagelijkse Bankzaken, ook als klanten minder digitaal vaardig zijn.

De informatiesessies staan gepland op 1 april van 10.00 tot 10.45 uur en op 3 april van 14.00 tot 14.45 uur. Kies het tijdstip dat u het beste uitkomt en klik http://abnamrohelpt-3.abnamro-event.nl om u aan te melden voor de informatiesessie ‘Hulp bij Bankzaken’.